Tilaus- ja toimitusehdot

Nämä ehdot ovat voimassa 08.09.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Rahabalanssi Oy (y-tunnus 3156739-2) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen (ja verkon välityksellä verkkomateriaalia maailman laajuisesti).

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, ostohetken aikaisen yleisen arvonlisäverokannan mukaisesti. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla.

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Verkkokurssit, e-oppaat, e-työkalut toimitetaan sähköisesti maksusuorituksen jälkeen. Valmennuksien sisällöstä ja toteutuksesta sovitaan erillisellä valmennussopimuksella.

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat ennakkotilaustuotteita, toimitusajan arvio ilmoitetaan erikseen. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

 

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

 

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Peruutusehto

Mikäli et aloita verkkokurssia tai lataa ostamaasi e-tuotetta, sinulla on oikeus palauttaa tuote, tai muuten tuote tai palvelu katsotaan käytetyksi. Valmennussuhteissa sinulla on oikeus purkaa sopimus, mikäli olet tyytymätön valmennukseen. Tyytymättömyydestä on aina ilmoitettava viipymättä.

Jos peruutat valmennuksen 7 vrk:n kuluessa sopimuksen allekirjoittamisesta, veloitetaan 50 % ensimmäisen valmennuskuukauden hinnasta. Käyttämättömiä kuukausia ei veloiteta.

Jos haluat keskeyttää valmennuksen myöhemmin kesken sopimusjakson, veloitetaan alkaneen kuukausijakson mukainen kuukausi täysimääräisenä.

Kirjan tai muun fyysisen tuotteen osalta verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Liikesalaisuudet ja salassapito

Kaikki asiakkaan saama kirjallinen materiaali on valmennuksen tarjoajan tuottamaa ja omistamaa materiaalia, eikä sitä tule jakaa kolmansille osapuolille.

Materiaalia ei tule hyödyntää kaupalliseen tarkoitukseen missään muodossa.

Valmennussuhde on luottamuksellinen, eikä valmennuksen tarjoaja jaa valmennussuhteeseen liittyviä tietoja kolmansille osapuolille.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, sekä asiakasrekisteriin tallentamiseen (ks. alla tietosuojaseloste).

Korvausvaatimus tai sopimuksen rikkominen

Valmennuksen tarjoaja ei ole vastuussa asiakkaan tekemistä taloudellisista päätöksistä tai rahoista. Valmennuksen tarjoaja antaa ohjausta ja neuvontaa, mutta ei toimi sijoitusneuvojana tai anna sijoitussuosituksia.

 

Tietosuojaseloste

 

1. Rekisterinpitäjä

Nimi: Rahabalanssi Oy
Y-tunnus: 3156739-2
Osoite: Karjalantie 2, as 9
Postinumero:05820
Postitoimipaikka: HYVINKÄÄ
Puhelinnumero: 050 567 3587
Sähköpostiosoite: [email protected]

2. Rekisteriasioita hoitava henkilö

Yritys: Rahabalanssi Oy
Nimi: Jenna Mattila
Osoite: Karjalantie 2, as 9
Postinumero:05820
Postitoimipaikka: HYVINKÄÄ
Puhelinnumero: 050 567 3587
Sähköpostiosoite: [email protected]

3. Tietosuojavastaava

Katso kohta 2. Rekisteriasioita hoitava henkilö

4. Rekisterin käyttötarkoitus

Rekisteriin kerättäviä tietoja käytetään asiakassuhteiden ylläpitämiseen, kehittämiseen ja parantamiseen. Edellä mainittuja toimenpiteitä toteutetaan muun muassa viestinnän, palveluiden tarjoamisen ja tuottamisen sekä mainostamisen keinoin. Rekisterin tietoja käytetään myös asiakkaan tunnistautumiseen ja käyttöoikeuksien hallintaan kurssialustalla.

Lisäksi tietoja tarvitaan ostettujen palveluiden, tilausten ja tuotteiden toimittamiseen ja lataamiseen.

5. Tietojen keräämisen ja käsittelyn peruste

Asiakkaan tietoja käsitellään, kerätään ja säilytetään asiakaan suostumuksella. Tietojen kerääminen, käsittely ja tallentaminen on tarpeen tilausten vahvistamiseksi ja valmennussopimuksen täytäntöön panemiseksi.

6. Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin tallennetaan ja säilytetään asiakkaan sopimustiedot, nimitiedot ja muut yksilöivät tiedot, kuten puhelinnumero, sähköpostiosoite, kotiosoite, käyttäjätunnus, kirjautumistiedot TAI yritysasiakkaan nimi, y-tunnus sekä muut yksilöivät tiedot. Rekisteriin tallennetaan myös muita asiakkaan vapaaehtoisesti antamia tietoja, jotka ovat osa valmennusta tai muuten tarpeen palvelun tuottamisen laadun, jatkumisen ja toteuttamisen vuoksi. Lisäksi asiakkaan toimintaa (kuten osallistumista) sivuilla, palveluissa ja järjestetyissä toiminnoissa seurataan mainonnan ja markkinoinnin kehittämiseksi.

7. Tietojen säilytysaika

Rekisterin tiedot säilytetään siihen saakka, kun ne ovat tarpeen asiakkaalle palvelun tuottamiseksi, asiakaspalvelun kehittämiseksi ja asiakassuhteen ylläpitämiseksi.

8. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteriin kerätään tietoja asiakkaalta (henkilö, yritys; yrityksen edustaja) itseltään. Tietoja kerätään myös Google Analytics –analytiikkatyökalun avulla.

9. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Tietoja ei säännönmukaisesti luovuteta yrityksen ulkopuolelle. Osa yrityksen käyttämistä ulkopuolisista palvelun- tai ohjelmistontarjoajista saattavat säilyttää tietoja EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolella.

10. Evästeiden (cookies) käyttö

Käytämme sivuillamme ns. cookie-toimintoa eli evästeitä. Eväste on pieni, käyttäjän tietokoneelle lähetettävä ja siellä säilytettävä tekstitiedosto, joka mahdollistaa internet-sivujen ylläpitäjän tunnistamaan usein sivuilla vierailevat kävijät, helpottamaan kävijöiden kirjautumista sivuille sekä mahdollistamaan yhdistelmätiedon laatimisen kävijöistä. Tämän palautteen avulla pystymme jatkuvasti parantamaan sivujemme sisältöä. Evästeet eivät vahingoita käyttäjien tietokoneita tai tiedostoja. Käytämme niitä siten, että voimme tarjota asiakkaillemme kunkin yksilöityjen tarpeiden mukaisia tietoja ja palveluita.

Mikäli sivuillamme vieraileva käyttäjä ei halua meidän saavan edellä mainittuja tietoja evästeiden avulla, useimmat selainohjelmat mahdollistavat eväste-toiminnon poiskytkemisen. Tämä tapahtuu yleensä selaimen asetuksien kautta.

On kuitenkin hyvä ottaa huomioon se, että evästeet voivat olla tarpeellisia joidenkin ylläpitämiemme sivujen ja tarjoamiemme palveluiden asianmukaiselle toimimiselle.

11. Rekisterin suojaus

Tiedot siirretään SSL-suojatun yhteyden ylitse. Sähköiset tiedot on suojattu palomuurilla, käyttäjätunnuksin ja salasanoin. Tietojen käyttöoikeus on vain niillä rekisterinpitäjän palveluksessa olevilla henkilöillä, jotka tarvitsevat tietoja tehtävissään.

12. Automaattinen päätöksenteko

Automatisoituja yksittäispäätöksiä (EU:n tietosuoja-asetuksen artikla 22) ei tehdä.

13. Rekisteröidyn oikeudet

Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja henkilötietorekisteriin on talletettu. Kirjallinen tarkastuspyyntö tulee lähettää allekirjoitettuna rekisteriasioista vastaavalle henkilölle. Tarkastusoikeus on maksuton enintään kerran vuodessa toteutettuna.

Rekisteröidyllä on oikeus vaatia virheellisten tai vanhentuneiden tietojen oikaisua tai poistamista tai tietojen siirtoa järjestelmästä toiseen. Hänellä on myös oikeus rajoittaa tai vastustaa tietojensa käsittelyä EU:n tietosuoja-asetuksen artiklojen 18 ja 21 mukaisesti.

Rekisteröidyllä on oikeus peruuttaa aiemmin antamansa suostumus tietojen käsittelylle tai tehdä henkilötietojensa käsittelyyn liittyvistä seikoista valitus valvontaviranomaiselle.

Rekisteröidyllä on myös oikeus kieltää tietojensa käyttö suoramarkkinointitarkoituksiin.